تبلیغات متنی جای تبلیغات شما 09389524024
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
نویسنده پیام
prs2025 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضویت: 11 /6 /1392
محل زندگی: اردبیل
سن: 21
شناسه یاهو: prs2026@ymail.com


دلنوشته های من
 

دلنوشته های امروز مخصوص دل خودمه امیداوارم به دل همه اونایی که میخونن بشینه چه اونا که عضو سایتن چه اونا که  نیستن  


کاشکی مخاطب خاصمم دلنوشته هامو بخونه
 
 
جای خالی ات مثل کفش سیندرلا
 
اندازه هیچ یک از مردم شهر نشد....
 
حتی به زور....
 
 
 
با تو زیر بارانم ؟
 
چتر برای چه ؟
 
خیال که خیس نمیشود .....
 
 
 
 
 
دنیا ...
 
هر چه قدر هم که کوچک باشد ...
 
تو از من دور شده ای ...
 
و...
 
این تمام واقعیت هاست ...
 
 
 
 
 
 
دلم می سوزد
برای نیمکت های شکسته
 
برای گنجشک های تشنه
 
برای بستنی های آب شده بچه ها
 
دلم می سوزد
 
که دلی نمی سوزد
 
برای دل سوخته ام !
 
 
 
 
 
بيـــائـيــــــــد تــا هسـتيـــــــــم
همــديـگــــــــر را لـمــس کنيــــم ♥
سـنــــــگِ قـبــــــــــــر احـســــــاس نـــــــدارد..!
 
 
 
 
 
خـیـلـی دلـَـم مـیـخـوآد بـعـضـی مـوآقـِـع بـه بـَعـضـیـا بگـَـم :
" کـآش اون شـَـب مـامـانـِـت بـِـه بـابـات مـی گـفـت : نـَـه !
اِمـشـَـب سـَـرم درد مـیـکـنـِـه ! " !
 
 
 
 
 
 
تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !
 
من را به من نبودن محکوم نکن !
 
من همانم که درگیر عشقش بودی !
 
یادت نمی آید ؟!
 
من همانم !
 
حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !
 
 
 
 
 
 
 
اگه کسی به خاطر چیزای احمقانه و کوچیک از دستت عصبانی شد، یعنی که خیلی دوستت داره.
 
 
 
 
 
اخم های تو بالاترین لذت دنیاست...
ای بهانه تمام لوس شدن های من! دوستت دارم مثل دیروز مثل امروز تاته فردا!
 
 
 



 
 
 
 
بــاران ..
 
فـــقط ..
 
همین جایی از قصّه ،
 
که من ایستاده ام می بـــارد !
 
دو قدم این طرف تر ..
 
دو قدم آن طــرف تر ..
 
همیشه آفــتـاب است
 
 
 
 
سخـــت تریـــن کــار دنیـــا...
بی محـــلی کردن بــه کسیـــست٬
کــــه بی نهایــــت دوستـــــش داری...
 
 
 
 
√ گاهی که
 
 
دلم عجیب می گیرد
 
 
دیگر ول نمیکند . . . ►
 
 
 
 
شیشــــــــه هــــای شــــــکستـــه تـــعـــویـــض میـــــشونـــــد...؛
پــــل هـــــــای شــکستـــــه تـــعــمیـــــر...
و...؛
آدمــــــــ هـــــــای شــکــــــستــــه؛ "فـــــــــرامــــــــوش" ...
 
 
 
 
 
 
✖تـــــــــــــــــو
 
یــــاد آور ِ سوره یِ توبـــــــــه ای برایَم !
 
بی بســــم ِ الله آمدی و به توبـــــــه کردنَم انداخْتــــــــــــــی . . . !
 
 
 
 

 



 
کسایی که اول رابطه بهت میگن بی احسـاس
همون لعنتی هایی هستن که
 
وقتی عاشقت کردن ، آخرش بهت میگن یه کم منطقی باش
 
 
 
 
یــــادت هسـت ،
 
خیالـــت هسـت ،
 
خاطراتــــــت هسـت ،
 
فقط کمـــــــی جــای تـــــــو خالیـســـت ،
 
نــمی آیـــــــــی ؟
 
 
 
 
مــيدانـــم !
 
يـکي از آن روزهــاي مُـبـهم و دور !
 
وقـتي جـلوي تــلـويـزيون ،
 
روي کانـاپـه لم داده اي و هـمــســرت بـچه هايت را خــوابانده اســت. . .
 
درسـت هـمـان لـحـظـه اي که
 
قرار است احـسـاس کني خـوشـبـخـت تـريـنـي . . .
 
نـاگـهـان . . .
 
يـاد مــن بـه سـيـنـه ات چـنـگ مـيـزنـد . .
 
 
 
 
 
کـــــآش . . .
در ســـرزمــیــنِ مـَـن بــجــآیِ حِـجــآب و حَـیــآ ، شِـــرافـَـت اِجـبــآری بــود . . !
 
 
 
عــــاشقـــی
 
جــُــرم نیست مــــردم
 
اتفــــاق است , پیـــش میـــ آیـــد !
 
 
 
بــوی پــاییـــــز میـــ ــدهـــد
 
تـابســتـــانِ این روزهــــــــا ؛
 
گویـا که شـــ ــ ــهریـــور هم
 
از رفتن تــو دلتنــگ شــــده
 
 
 
 
 
 
ایـــטּ منـــم ..
دختــرے تنــــها
با قلـــــــــبے شڪــستـﮧ در دسـت
کـﮧ نیـــمـﮧ اش را دســت او گـــــــم ڪـرده اســت
به او بگویــید برگــردد
با او ڪــارے ندارم ...
فقط میــخواهم نیــمـﮧ ی دیـگر قلبــم را گـــداۓ ڪـُـنــَـ م !
 
 
 
 
خــدايـــــا:
بُـت بود، بـُـت شکـن فــرستادي !!!
مــن پر از بغــضم ،
بغـض شکـن هــم داري؟؟؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پرواز چه لذتی دارد؟
 
وقتی
 
زنبور کارگری باشی
 
که نتوانی
 
عاشق ملکه بشوی؟
 
 
 
 
 
احساس است …
 مزرعــــه که نیست !
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی …!!!
 
 
 
 

 



 
 
میخواهمتـــــــــــــــــ ـــ…
 
 
ولــــی…
 
 
دوری…
 
 
خیلی خیلی دور...
 
 
نه دستم به دستانـــــــت میرسد
 
 
...نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ...
 
 
 
 
 
 
کَم آوَرבه ام …!
خـבایـ ـا اَعـ ـصابٍ مَن فاحـ ــشـﮧ نـ ــیست
کـﮧ روز وَ شَـ ـب مورב تَجـ ـاوز قـَ ـرارَش میـבهند
 
 
 
 
 
 
 
کـِــشیدن ایــن بـار
 
شـــانـهـ هــای مَــردانــه مــی خــواهــد !
 
امــّــــــا
 
مـَــن زَنــَــم
 
کــُــجــایـی خـُــــــــدا؟ . . .
 
 
 
 
 
تــو کــه نيــستي بخــوني
 
يــعني هســتيا ، امــا مــنو نميــخوني
 
پــس مــن بــراي کــي بنــويسم ؟
 
لاي غــريبه ها دنــبال کــي بگــردم
 
چــشم انــتــظار صــداي کــي باشم
 
بــاشه بــاشــه !
 
گِــله نمــيکنم ، ضــجه هم نمــيزنم
 
فقــط ... منــم لال ميــشم ...
 
 
 
 
 
 
شدم فاحشهــ به دست ''روزگار''
 
دنیا تجاوز می کند . . .
 
عشق تجاوز می کند . . .
 
بدبختی تجاوز میکند. . .
 
 
 
 
 
 
تمــاشای عـــشقبازی ماه و ســتاره
در امتداد این شــب های طولانیــ
 
دیــوانه ام می کنــد
 
بی''تـــ ــو''
 
بیـــــــا..!!
 
 
 
 
 
دل من باز كوچك شده
 
 
براي آنكه نميدانم كيست!
 
...
ولي غيبتش مرا مي آزارد...
 
 
من! خودم را گم كرده ام...! كجا...؟
 
 
اين را ديگر نميدانم....
 
 
 
 
 
خدایا هیچ تنهایی رو اونقدر تنها نکن که به هر بی* لیاقتی بگه
” عشقم...”
 
 

 


 
 
 

امضای کاربر : کمی تا قسمتی ابریست چشمان تو انگاری
 
سوارانی که در راهند میگویند می باری
 
تو را چون لحظه های آفتابی دوستت می دارم
 
مبادا شعله هایم را به دست باد بسپاری
 
مبادا بعد از آن دیدارهای خیس و رویایی
 
مرا در حسرت چشمان ناز خویش بگذاری
 
زمستان بود و سرمایی تنم را سخت می لرزاند
 
و من در خواب دیدم در دلم خورشید می کاری
 
هوا سرد است و نعش صبح
جمعه 15 شهریور 1392 - 11:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

تبلیغات متنی جای تبلیغات شما 09389524024